Gå til innhold

Masasje stol:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei=) her kommer et litt snedig spørsmål... men finner ikke ut av dette, så kansje noen kan svare meg?;)

Noen som vet hvorfor man ikke skal bruke masasjestol under graviditet? hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det er fordi morkaka kan løsne... Om det er riktig vet jeg ikke, men ser jo det står i bruksanvisningen til massasjestolen vi har på jobb at den ikke skal brukes av gravide, -så noe må det jo være...

Skrevet

jeg har brukt massasjestol en gang, tenkte ikke noe særlig over det men det kan nok hende at morkaka kan løsne, rister ganske godt! men det er flere uker siden jeg brukte den og det har ikke skjedd noe, så vidt jeg kan kjenne....

Skrevet

Hei! Jeg har mye muskelproblemer, og er avhengig av min massasjestol. Min har tre forskjellige "grep", deriblant risting. Jeg fikk beskjed av min naparapat og fysioterapeut at jeg kan bruke stolen, så lenge jeg ikke har ristingen på, og det kan man jo unngå om stolen kan styres manuelt. Jeg har brukt min i seks mnd og det g¨år veldig fint. Er ikke noe forskjell om jeg bruker stolen eller får vanlig manuell massasje

Skrevet

Den stolen vi har på jobben, står det at det er leggmasasjen man ikke skal bruke når man er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...