Gå til innhold

treningssenter og barnepass??


Anbefalte innlegg

Skrevet

trener egentlig på 3t,men har mer eller mindre blitt støttemedlem i det siste,er litt vanskelig å få barnevakt hver gang jeg bare skal trene en times tid..hvet at 3t har slik barnepass,men er samtidig litt skeptisk til å sette guttn der,noen med erfaring?guttn min er 3 mnd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme lurer jeg også på..

Tenkte å begynne å trene igjen etter nyttår, da er jenta vår 3 mnder. Har barnepass der jeg trener også,.. men er litt skeptisk. Pappaen trener også, så vet ikke helt hvordan vi gjør det.

Skrevet

Mini her er 3 mnd nå, tenkte jeg skulle begynne å trene etter jul.. Er veldig skeptisk jeg også.. Men tenkte jeg kunne dra når han sover, så kan han ligge i vogna å sove imens jeg trener.. dagtid da..

Skrevet

Jeg har hatt jenta mi i barnepassen siden hun var 8 uker og det går kjempe fint! Jeg har erfaring fra flere forskjellige sentere og har vært fornøyd alle steder.. regner med at de er litt nøye med hvem de ansetter til å jobbe i slike barneparker... Så sett fra dere gullklumpene deres i barneparken og tren i vei.. =)

Skrevet

Jeg trener på sats og har vært på en time hvor babyen er med inn i salen og det er en veldig ok time å begynne på, hvis de har noe lignende der du trener:-)

 

Fikk i tillegg tips av hun som er instruktør på den timen når det som oftest er få barn på minisats (er som regel når de har de minst populære timene i sal og ikke sykkeltimer samtidig...) og da har det gått veldig bra med gutten min. Ring dem og spør når det er der du trener! Tenker at jeg etterhvert som han blir større kan ha han der også når det er flere der, men venter til han kan komme seg litt opp/rundt selv også.

 

Eller så er det et godt tips som en foreslår over, å være der når det er sovetid, men da er det viktig at han klarer å sove i masse bråk, for det blir det med musikk og andre barn som leker rundt...

Skrevet

Jeg har gutten min på barnepassen på treningsstudioet. Han er litt eldre da. Han er 9 mnd. nå. Vi begynte når han var ca. 7 mnd. Det tok noen uker før han godtok å være der.

 

På dagtid er det jo greit, mindre folk. Vi har også en time hvor babyene kan bli med inn.. Jeg tenkte også på å legge han, å la han sove i vogna. Men jeg visste aldri hvor lenge han sov. Å syns det hadde vært litt dårlig gjort av meg og lagt han, å så hadde han våknet opp med noen andre enn mamma, og en annen plass..=/

 

Men jeg er i allefall veldig fornøy med barnepassen der. De har vært superflinke til å få han til å like seg der=)

Skrevet

Jeg har hatt min gutt på barnepass på 3t siden han var 2 mnd og det går kjempe fint. De som jobber der på dagtid når jeg har vært er supre. Og hvis det skulle bli utrøstelig gåting så kommer de jo å henter deg. Bare en gang har de hentet meg men ellers så kommer jeg tilbake til trenning og da sitter han på armen og blir bært rundt og har det kjempe fint. Gutten min har alltid hvert blid og fornøyd og likt seg der så jeg har hvertfall bare positive opplevelser fra 3t. Nå er han 4 mnd og jeg går 2 ganger i uken og synes det er kjempe deilig å trene på dagtid.

Skrevet

MInsten er straks 8 uker og jeg trente første gang i går. Det var tidlig på dagen på et tidspunkt hvor han vanligvis sover. Han sov seg gjennom det hele. Ikke noe problem om det er bråk på barnepassen - han har større søsken slik at han er vant til å sove i bråk fra tid til annen. Veldig greit å beregne det slik.

Skrevet

Så godt at dere har gode erfaringer, jeg GLEDER meg til å begynne å trene!!!!! Og satser på at de på barnepassen er oppegående mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...