røre-røre og lille umulius Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Lillemann paa 9 mnd vil ikke ha mme(har provd alle merker) og mm begynner det aa bli svert lite av. Maa de ha melk og hva gjor jeg da??
Regnbuemor til 2 Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg er ingen ekspert så dette burde sjekkes nøyere med HS, men: Jeg mener å ha lest at det er melkebaserte enheter som teller. Altså kan et glass melk erstattes av f.eks en youghert, en gulostskive eller liknende... Og da MÅ han vel strengt tatt ikke drikke melk.
Regnbuemor til 2 Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Prøv forresten og bland litt i grøt, det må vel være "lov".
Sivalur Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Grøt som blandes på vann er jo også basert på melk, så jeg regner at når jeg tar en dl. vann og blander ut grøt med den, så tilsvarer det en dl. melk (mme).
røre-røre og lille umulius Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2007 Han faar yoghurt hver dag og blander noe i groten saa da treng jag vel ikke tenke mere paa det:) Takker jenter.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Nei, men de må ha nok kalk. Så finn andre kilder til det om han ikke drikker melk.
røre-røre og lille umulius Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2007 Og hvor finner jeg det da??
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Du får sjekke ut ulik kostholds- og ernæringstabeller. Mandler er det vel en del i? Men det skal de kanskje ikke ha enda. Yoghurt og kulturmelk uten sukker er jo bra, ost.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Har også hørt det skal være en del kalk i grønne bladgrønsaker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå