Gå til innhold

Vondt for babyen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en helt forferdelig hoste. Jeg hoster så jeg omtrent brekker meg, tårene triller og jeg strammer så klart magen veldig. Tror dere det gjør vondt for babyen, at den blir på en måte litt klemt inni der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme båt som deg. Hoster så tårene triller og har vært bekymret for babyen. Føler at jeg gir henne "shaken-baby-syndrom" inni der, stakkar.

 

Men nevnte det for legen i går og jordmor i dag og begge sa at jeg ikke skulle bekymre meg for babyen. At det går bra med den. Så da får jeg bare satse på at det stemmer.

Skrevet

jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for det=) den lille ligger så godt beskyttet inni magen din at dette skal den ikke ta noe skade av;)

 

*god bedring hvertfall* ;o)

Skrevet

Ja, håper på det. :-) takk takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...