mamma&urokråka Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har fått en helt forferdelig hoste. Jeg hoster så jeg omtrent brekker meg, tårene triller og jeg strammer så klart magen veldig. Tror dere det gjør vondt for babyen, at den blir på en måte litt klemt inni der?
Kvitrebekk Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Er i samme båt som deg. Hoster så tårene triller og har vært bekymret for babyen. Føler at jeg gir henne "shaken-baby-syndrom" inni der, stakkar. Men nevnte det for legen i går og jordmor i dag og begge sa at jeg ikke skulle bekymre meg for babyen. At det går bra med den. Så da får jeg bare satse på at det stemmer.
Lilly Marlene Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for det=) den lille ligger så godt beskyttet inni magen din at dette skal den ikke ta noe skade av;) *god bedring hvertfall* ;o)
mamma&urokråka Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Ja, håper på det. :-) takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå