Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hva synes dere om å dra ut med venninner 1-2 mnd etter fødsel?Og la pappan passe på barnet?
svorsk82:D Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 det er vel i orden! om du føler deg fresh og glad:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 jeg har tenkt til det, så sant jeg er i form da:) synes det blir litt feil å si at pappaen passer barnet. han er jo like mye forelder han:) er vel ingen som sier at mammaen passer babyen når far er ute? dessuten har barnet godt av å få være alene med far og knytte bånd:)
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 hvorfor ikke....er vel lov det.har selv veldig lyst og dra på årsfesten med jobben som er en gang i slutten av januar og pappaen har sagt det er i orden.man er somregel to om et barn.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Ordla meg litt feil,men at pappan er hjemme med babyen:)
Soleie m/3 gull :) Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 forstod at du ikke mente det sånn, men fant ut det var greit å skrive det, for er sikkert noen som mener det slik:)
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Ja,som sagt,hvorfor ikke,må si vi fortjener en kveld sammen med jentene etter ett svangerskap,selvfølgelig om man føler seg kvikk og fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå