Gjest Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hvis man har gått gravid en god stund, og tar en graviditets test, vier testen positivt da? Jeg har hørt at testen ikke viser positiv hvis man er godt på vei. Men etter hvor lang tid er dette da?
Håperpåønskebaby Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Man har hcg-hormonet gjennom hele svangerskapet, det er bare mengden som varierer, slik at en test vil kunne slå ut hele tiden. Hvor langt på vei mistenker du at du er? Dersom du får negativ test, men til tross for dette mistenker at du er gravid, kan du kontakt legen din slik at det kan tas blodprøver, evt innvendig ultralyd for å bekrefte/avkrefte din mistanke
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg vet ikke hvor langt jeg kan være på vei, om jeg er det gravid da. for jeg har aldri hatt mens, så det er veldig vansklig og beregne. Men jeg har vært mye dårlig, og så er det som om magen er for stram til at jeg får på meg bukser mer.. :S Testene viser negativt, både dem på apoteket og hos legen.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Trodde en fikk positv test igjenom hele svangerskapet da hcgen er i blodet hele tiden
Håperpåønskebaby Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Da synes jeg du skal prate med legen din om videre utredning, da det faktisk ikke er normalt å ikke ha hatt menstruasjon i en alder av 20 år. Har du sagt dette til legen din? Be eventuelt om å få komme til innvendig ultralyd
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 For noen kvinner er det normalt og ikke ha mensen hele livet. Jeg hadde det som mindre, men har mistet den helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå