*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Fikk en liten blødning i dag..noen dråper ferskt blod...Ringte til legen..har vært der nå..han sier d er helt normalt og at det ikkje nødvendigvis kommer fra livmoren.. og at når det stopper helt opp av seg selv med en gang er det ikkje er farlig.. Noen som vet noe om dette...???? Ellers fikk jeg svar på hcg prøver tatt forrrige fredag.. dei viser at HCG nivået er 3700 ett eller anna.. og at det er forenlig med graviditet i uke 6 i følge legen... det er ei veke lengre enn eg hadde trudd sjøl da.. Burde eg ta kontakt med gyn. pol?? kan eg det direkte eller må eg henvises.-- Kjenner eg er lettere frynsete i kantene altså.... Takk for svar..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde gjort det for å berolige deg selv. Du får ikke ro på deg uannsett før du får gjort det. Jeg tror at alt er bra med den lille i magen din. Men skal du selv få slappet av så kontakter du de. Alt er sikkert bra med spiren din men for at du slipper å være så engestelig og redd så kontakter du de. KLems
prinsessemor123 Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Det er helt vanlig å blø litt i svangerskapet. Husker ikke hvor mange % men utrolig mange gjør det. Når du har vært hos legen og han beroliget deg ville jeg hørt på han. Dersom det er en SA er det vanlig med masse blod i tilleg til magesmerter. tror du må henvises til gyn.pol., og det er jo uansett ingenting de kan gjøre så tidlig i svangerskapet. Blødde selv med førstemann og vet at det er grusomt, men vil likevell råde deg til å prøve å slappe av. Masse lykke til, og håper alt er bra med babyen din.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde mensen som vanlig de første mnd jeg + at jeg blødde litt etter samleie noen ganger. stol på legen din du!
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2007 Takk for svar dere.. Hadde SA i februar.. er sikkert derfor jeg er ekstra hysterisk..hehe.. Med førstemann blødde jeg ikke i det heletatt.. hadde satt pris på om d var slik nå også...,men men... Orker ikke en SA til... Da gir jeg opp å få flere barn..tror jeg....... Har time til tidlig UL neste fredag.. får bare håper den lille klorer seg fast til da.... Takk for svar i allefall:-) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå