Gå til innhold

hjelp!blødning 8 uker etter fødsel!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i gå da jeg gikk på do så jeg at jeg hadde hatt en liten blødning i trusen, ferskt blod. kom også litt på papiret. sluttet og blø en uke etter fødselen, og sidenn har jeg ikke blødd, inntil i går. har kun hatt samleie en gang etter fødselen, men det er 2 uker siden, så kan ikke være det heller:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det väre mensen? Jeg fullammet og fikk mensen 11 uker etter födselen. Jeg blödde mindre enn 3 uker etter födselen så var det stopp i et par uker og så fikk jeg igjen en liten blödning..alt hadde vel ikke kommet ut under de förste 3 ukene... Begge deler er mulige--

Skrevet

Det kan jo evt være litt rensel selvom det er 8 uker siden. Hva med evt mensen tilbake da selvom det er litt tidlig. Men ammer du ikke kan den komme nå.

Skrevet

Er sikkert mensen som har kommet, ikke alle som er så heldige å slippe den. Jeg fullammet, hadde renselse i fire uker etter fødselen og så var det to uker uten så kom en svak blødning. Tengte ikke mere på det for trodde det bare var sån etterdønning fra renselsen, men den gang ei. En måned etterpå var mensen der for fult, så det var nok den første mensblødningen min.

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake etter 8 uker.

Så det er fullt mulig at det kan være den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...