Mamma Mirabell Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 http://www.stonz.ca/default.aspx? noen som har handlet herfra ? og hva blir prise med forsending og alt på norsk? Leveringstid og betaling? Dåååårlig på engelsk jeg gitt
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Ja, kostet 274 med alt. Ble levert etter ca.10 dager. Betalte med visa direkte over nettsiden deres.
Yummy*Mummy* Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 jeg har bestilt, venter på de. Står på siden at de er sendt. Du kan slippe frakt om du ikke vil ha innpakning (om jeg skjønte riktig) Jeg venter bare på å se om jeg må betale noe toll jeg nå...bestilt 2par. Men det er jo bare å regne om dollaren til kroner da...kommer vel ann på kursen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå