*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Fikk en liten blødning i dag..noen dråper ferskt blod...Ringte til legen..har vært der nå..han sier d er helt normalt og at det ikkje nødvendigvis kommer fra livmoren.. og at når det stopper helt opp av seg selv med en gang er det ikkje er farlig.. Noen som vet noe om dette...???? Ellers fikk jeg svar på hcg prøver tatt forrrige fredag.. dei viser at HCG nivået er 3700 ett eller anna.. og at det er forenlig med graviditet i uke 6 i følge legen... det er ei veke lengre enn eg hadde trudd sjøl da.. Burde eg ta kontakt med gyn. pol?? kan eg det direkte eller må eg henvises.-- Kjenner eg er lettere frynsete i kantene altså.... Takk for svar..
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 jeg har også blødd litt i dette sv.skapet, noen dråper 3-4 ganger i uke 4 og 5, og i uke 11. Har ei frisk og fin jente i magen, og er 30+6 i dag Har mistet i spontanabort tidligere i år, og da var det ikke noe tvil om at det var det som skjedde, blødde MYE! Aner dessverre ikke ang gyn.pol... Men siden hcg-en var bra, og du ikke har blødd mer, så høres det jo veldig lovende ut. Kanskje du kan se det an til i morgen, dersom du orker... Lykke til!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Mange blør litt i svangerskapet især i begynnelse og så lenge du har vært hos lege,er det vel ikke så mye du kan gjøre. Uansett er det lite de kan gjøre,hvis det nå viser seg at det ikke bare er en liten blødning,men synes det var rart av legen og si at han trodde det,hvis det ikke er det Prøv å slapp av,jeg vet at det ikke er lett,men prøv.Ta det med ro,så går nok alt sin gang,skal du se. masse lykke til.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Takker for svar.. Vet jo at det ikke er noe å gjøre om det skulle gå gale må..det er fortvilende.. men skal kysse alt jeg har for at d går bra..Snakkes jenter!!!!
sorlandet Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Skjønner deg godt jeg... Blod er ikke noe særlig. Har opplevd både at det går greit og at det ikke går greit, men tenkte jeg skulle fokusere på den positive opplevelsen. Med førstemann blødde jeg veldig mye. Var sikker på at jeg aborterte hver gang jeg fant blod i trusa, men gullet klorte seg fast, og er i dag ei fantastisk jente på 3,5 år. Jeg var ikke beroliget etter 1. besøk hos legen, så jeg tok kontakt med legevakten på kvelden, og ble sendt på ul - var forberedt på det verste, men veldig deilig å se det lille hjertet slå. Da var jeg i uke 8, og blødningen gav seg i løpet av noen dager. Blødde igjen i uke 11, fikk ny ul og blødde hver dag fra uke 13-17. Veldig slitsomt å gå rundt på nåler hele tiden, men det gikk heldigvis bra. Håper det går bra for deg og:) Lykke til!
-Petrine- Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Har du vært hos gyn pol før? I så fall kan det nytte å ta en tlf for å høre om de kan ta deg inn på en time. Jeg blødde litt i forrige uke og ringte gyn for å høre om jeg måtte til fastlegen først for å få henvisning. Jeg slapp, fikk komme inn dagen etter.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Det er samme som jeg hadde rundt uke 6-7, bittebittelitt bare. Hadde rosa utflod i halvannen dag etterpå. Ringte legen og fikk komme en tur. Hun undersøkte ingenting bare snakket litt rundt blødninger og graviditet generelt. Nærmere undersøkelse tar hun på ordinær førstegangskontroll Ingenting å bekymre seg for så tidlig, men for all del, det er lov å bli redd og bekymret Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå