Gjest Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Så jeg ville bare si ha det bra og på gjensyn (?) til dere. Tiden går fort nå altså! Snart jul og greier. Er egentlig litt lei av hele graviditeten, pga de plager man får med bekkenløsning og vondt å snu seg i senga og alt er tungt å utføre. Særlig med en 3-åring fra før. :-) Men på den annen siden skal jeg glede meg over magen siden det blir sistemann. Gleder meg jo for all del - men det er mye tyngre å være gravid nå enn med førstemann. Men men. Det er litt morsomt å kunne kjenne at bebisen spenner imot sånn at man kan kjenne rumpa liksom.......eller hodet eller hva det er. :-) Ha en fin dag !
♥Tullerusk♥ Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Heihei... Ja tiden flyr fort nå den siste tiden...=o) Spesielt når jula er rett om hjørnet...Mye å gjøre... Klart det er slitsomt..Men sånn er det dessverre for noen... Håper den siste tiden ikke blir for plagsomt... Jeg kommer etter om en uke...Er litt spent da...hehehe.... Lykke til videre...=o)
~falck~ har fått baby! Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg kjenner meg omtrent som deg:) Med en 2 åring fra før og flytter over til 3. trimester på søndag:)) Storkoser meg med magen siden det sannsynligvis er siste babyen min også... Så vi sees der inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå