Gå til innhold

Ekstremt svak skyggestrek på gravidtest (billigtest)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg tatt to tester og begge viste svaaaaak strek.. Andre som har vært gravide/ikke gravide ved dette?

Jeg hadde pittelitt rosa utflod på mandag kveld, samtidig som jeg hadde litt mensenvondt.. Dette var ganske nøyaktig en uke etter EL. Hva tror dere jenter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våger meg ut med en forsiktig gratulasjon...En strek er en strek,kanskje du ikke produserer så mye HCH ennå..Var jeg deg ville jeg løpt på apoteket å kjøpt en test der jeg...

Masse lykke til..Krysser fingrene for deg jeg!!! :o)

Skrevet

Takk, tror jeg.. Tok en quick.response-test etterpå, men den var negativ så det sang etter, men jeg skal strengt tatt ikke ha mensen før på søndag, så kanskje litt tidlig å teste egentlig.. Men har skjønt at de fra billigetester er mer sensitive enn de andre, så kanskje jeg faktisk er gravid?? Jøss....

Skrevet

Tja...Det kan som sagt være at du ikke har begynt å produsere nok HCG ennå,å det sies jo at mankan teste positivt 3dager før mensen...Så ta en test på fredag også!!!Så får du oppklart det mysteriet...Men det kan jo hende at billigtestene er mer sensitive...Blir spennede dette!!!

Klarer du ikke vente kan du jo stikke på legekontoret å ta en blodprøve,det kan jo hende di klarer å fange opp om det er noe HCG i blodet...

Skrevet

Veldig spennende!! Jeg har eksamen imorgen, så ikke helt i lesemodus akkurat nå kan man si.. Prøver å skyve hodet ned i bøkene, men det glir opp på bim-sidene hele tiden..

Skal nok klare å vente til fredag med ny test, kanskje jeg får kjøpe meg en digital en, så blir det ingen tvil iallefall...

Skrevet

Hehe...Ja jeg kan tenke meg at du er en smule ukonsentrert!!!Åsså eksamen i morgen da...Hehe,håper virkelig du klarer å få lest litt!!!!

Håper du får positivt svar på fredag!!!!!Krysser fingre å tær for deg....

******************sender deg babystøv*************************

Skrevet

Babystøv mottatt!! Når ble du gravert? Når har du termin mener jeg??

Skrevet

Jeg er 15 uker på vei...16på lørdag!!!Har termin 2.juni....

Synes ikke det er så koselig inne på 2.tri jeg,det er så mye små kranglig å greier at jeg bruker å snike meg inn her litt....hihihhi!!!!!!!!!! :o)

Skrevet

Det skjønner jeg godt. Husker når jeg hang på bim ved forrige graviditet, det var mye hormoner som svingte!! Hu hei..

Skjønner godt du ikke vil henge der jeg.. he he

Skrevet

Det var jammen bra jeg skrev at det skjønner jeg godt to ganger ( nå tre..) Hodet mitt er som sagt ikke heeeeelt der det burde være idag..

Ha ha ha.. lurer på hvorfor..

Skrevet

Det er den der forbaska anonym knappen som gjør det hele så betent der inne mange ganger...Husker hvordan det ble her inne på "bli gravid" forumet når di tok bort anonym kanppen..Helt supert!!!

Men men..Det blir vell ikke å skje der inne tenker jeg!!!!

Du er vell litt surrete der du sitter tenker jeg!!Ikke noe særlig å sitte i uvisshet....Du får vente te freddan som di sier!!!hehe :o)

Skrevet

Jepp.. Vente te freddan.. hi hi

Anonymknappen burde ikke vært på noen av disse forumene, selvom jeg skjønner at noen temaer kanskje er litt vel ømtålelige.. Men disse anonyme frekke og hissige innleggene, skulle tro det bare er noen som ikke har barnimagen som sitter og bare finner på ting, for å hause opp temperaturen. Og den er vel høy nok der inne fra før av..

Du får ha hjertelig takk for hjelpen, skal holde deg oppdatert te freddan.. (hvis ikke jeg ryker til på en ekstra billigtest imorgen alt da, bare for å være sikker på å ha noe å tenke på eksamen.. hi hi)

Skrevet

Ja,det er så sant som det er sagt!!!Skremmende behandlig igrunn...Hissige furier!!!Jeg snoker mest her inne jeg,savner den tiden jeg var her..Mer koselige å hyggelige folk skal man lete lenge etter!!!!

Ja,du får holde meg oppdatert...Send meg et brev i postkassa mi eller no!!!Hvis jeg misser deg her inne på forumet...SÅÅÅ SPEENT....

LYKKE TIL MED LESINGA...

Klem<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...