Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så og si over mellom meg og sambo, jeg vet nå at jeg blir alene med den vi har og den som er på tur... Uten å utdype det kan jeg si at både jeg og barna har det bedre uten han!

Men neste uke er det ul, hva da? Skal jeg dra alene el ta han med?

Har egentlig ikke noe lyst til å ha han med, men er liksom litt trist å dra alene.. venninnene mine bor enten for langt unna el så er de opptatt..

Og hva med fødselen? har ingen venner som står meg så nær at jeg vil ha de med, nå som jeg vet hvordan det er å føde..

får man litt ekstra oppfølging da el? husker vi ble sittende mye alene med første mann..

fint om noen kan dele sin erfaring..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel ikke svare deg utifra erfaring, men kan prøve å sette meg inn i din situasjon, og svare utifra det.

Nå vet jeg jo ikke årsaken til at dere går fra hverandre, så det er vel litt avgjørende.

Men dersom jeg hadde valgt å gå fra mannen min, tenker jeg at det hadde vært fordi han hadde såret meg skikkelig på noe vis. Og da tror jeg ikke jeg hadde orket å ha han med meg verken på ul, eller fødsel. Forstår deg godt at det er trist å gjøre dette alene, men du får tenke gjennom hva du føler, og handle utifra det.

Så trist å høre at du blir alene med 2 små da. Masse lykke til.

Trøsteklemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...