Gjest Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Har kjøpt nogle små lysestaker til de. Jobber selv i bhg. og det er veldig forskjellig fra år til år, hvor mange vi får fra. Noen ganger 2 andre ganger 10. Så ingen regel på det!!! ellers har vi fått: vin blomster (litt dumt da en del reiser bort i jula) lys/servietter julepynt kremer olier krydder kokebok konfekt smykker!!! + en masse hjemmelagede gaver et tips er og kjøpe en eske sjokolade til pauserommet?
Vipsenmamma Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Ja, alle foreldrene spleiser på en gave til hver ansatt. Alle får det samme, og alle foreldre betaler likt.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Nei, jeg kjøper ikke. Men jeg er raus med ros og tilbakemeldinger gjennom hele året;-)
ALIICE Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Nei, vettu hva at det gidder jeg ikke! Har tidligere jobbet i bhg, og hadde overhodet ikke noen forventninger om julegaver fra foreldrene!
Stratos med 3 barn Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Skal kjøpe en diger bolle med godis til pauserommet dems tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå