3 skatter ute:) Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 jess, fått billetter til Springsteen konserten 7. juli, gleder meg sykt. Vært på en der og en i Spektrum før. Fikk ikke billetter til den i går. Men uansett, Valle Hovin er ennå bedre:) Born to rock:)
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jaa, jeg skal på ekstra konserten 8juli med samboer Det blir så vanvittig bra!
~falck~ har fått baby! Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Å jeg sier bare Valle Hovin 8. juli:)) Det blir nok en kjempe opplevelse:))
mor.monsen Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg skal en av dagene! Tror det var den 8. Thomas ringte akkurat og fortalte nyheten!
Topp 10. Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Jeg fikk kjøpt 2 billetter til Bruce springsteen 8 juli 08 og har bestilt flybilletter til meg og samboer!!! Når lønna kommer inn i des. skal hotell bestilles... Meninga er å gi det i julegave til samboer men jeg sliter med å holde meg, fordi jeg vet han blir SÅ UTROLIG GLA!!!!! GOD JUL:)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Det hadde vært noe det!! Men med termin 11. juli så... Stakkars sambo, han har nok kjempelyst!! Jeg synes han kan dra, det er jo ikke langt fra der vi bor, men han ville ikke... Og i går fikk han tilbud om billett, men dro ikke fordi han har en hormonell samboer, bryllup og baby å spare til... Han er jo såå søt, men jeg hadde nå unnet han så veldig å dra da
Minnie Mom Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Vi fikk billetter til den 7. juli!!! )
3 skatter ute:) Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2007 vi "ses":) skal bli så utrolig bra
ticalinda Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Jeg fikk msn av sambo på jobben i dag. Han var SÅÅÅÅÅÅ glad! Hadde fått billetter til Bruce den 7.juli! Han ble veldig stille da jeg minnet ham på at jeg har termin 5.juli.....! Mannfolk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå