Frk. Vable Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Det virker som om mesteparten trener for å slanke seg eller bli mindre og alle er redd for å trene seg større. Jeg har vel egentlig det motsatte problemet, jeg er liten og tynn. Har former som hofter og pupper, er ca. 164 cm. og 50 kg. Men syns jeg har alt for tynne lår og armer. Kunne tenke meg mer muskler der uten å ta av mer i vekt! Og vil gjerne stramme opp magen etter fødselen... Hvordan trener man da? Er livredd for å ta av, vil ikke bli tynnere, heller litt større faktisk!
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 hehe. samme problemet her. Jeg er 176 cm og veier 56 kg. Du må bare spise godt og trene hard styrke, så vil du se at du får mere muskler. Det er ikke sikkert at du vil bli så veldig stor likssom, men armene vil se muskuløse ut istedenfor to tynne stilker. Vil du bli stor må du løfte mye vekter. Det er lettere å trene lår og rumpe da dette er større muskelgrupper, eller jeg mener vel egentlig at de blir større fort om du trener godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå