Willemo Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Er det nok å skrive: jeg sier herved opp min stilling som... blabla, eller må en ha med en grunn for oppsigelsen? Kan en ha med en aldri så liten P.S. eller parantes der det for eks. står at " som sjef suger du så innihelvete, både på grunnlag av dine lederegenskaper, ditt kunnskapsgrunnlag og din personlighet"..
Gjest ->>- Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Grunn er unødvendig, men greit å presisere datoen oppsigelsen blir tellende fra og hva som i følge oppsigelsestiden da blir siste arbeidsdag.
Willemo Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Dato ja. Blir oppsigelsestiden regnet fra oppsigelsesdatoen, eller fra første dag i neste mnd?
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Første i neste. Du kan jo også avslutte med æddabæddabuse, om du føler for det.
Willemo Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2007 Ja det var noe sånt jeg såg for meg. Bare litt dumt dersom jeg skulle komme til å samarbeide med denne fyren en gang i fremtiden, noe som ikke er uaktuelt i og med vi er i samme bransje.
-Liz- Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 menneh... jeg ville sørget for at sjefen skrev en attest før jeg skrev æddabæddabuse. Får du attesten, kan du bare lire av deg med dritt. :-) Good luck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå