mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hei! har svart under "noen fra sotra" og ser at vi har samme historie:) Er 25 og har også verdens beste sambo gjennom 7 år! vi forsøkte også først pergo (3 kurer) men uten hell ble vi henvist til IVF i januar-06. Jeg har PCOS og sambo veldig redusert sædkvalitet. Vi var veldig heldig (tror jeg) som slapp extrem lang ventetid, så allerede i juni hentet vi ut 9 egg, der bare 1 egg ble befruktet. Men det var selve gullegget så nå er jeg vanvittig lykkelig gravid i uke 26:) At vi skulle klare det på første forsøk syns vi er helt utrolig... og vi syns oppi alt at vi er verdens heldigste! hehe kjekt om vi kunne dele litt erfaringer her inne:) klem
catty27 Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Hei hei ! Ja, det var mye likheter her.. :-) Det er utrolig godt at det har gått så bra og på første forsøk. Klarer ikke helt å venne meg til tanken at jeg faktisk er gravid. Men det er fantastisk !! :-) Jeg er i uke 18, dvs 19 i morgen, så du har kommet litt lenger :-) Svarte på "noen fra sotra" og sa at det hadde vært kjekt med treff :-) litt skummelt første gang, men hadde vært kjekt. Siden vi er fra samme øyen , så kan vi jo treffes her ute :-) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå