Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Har kjøpt en brukt dypvogn, og vil etterhvert kjøpe en ny sportsvogn, men de er jo i alle prisklasser... Fant en knallfin til nesten 5000,-, men synes egentlig det er for dyrt. Til forrige kjøpte jeg en "billig" sportsvogn, men den var i utrolig DÅRLIG kvalitet! Er det noen som kan foreslå en GOD vogn som også er ok i pris?? Eller lønner det seg rett og slett å kjøpe en av den dyre sorten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå