Gå til innhold

kjenner ingenting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15 fullgåtte uker i morgen, men merker fremdeles ingenting til livmora. Ligger hver morgen og kjenner, men kjenner overhodet ingenting som er annerledes. Burde jeg har kjent noe nå? Er det andre som har det sånn? Begynner litt å lure på om det i det hele tatt er noe der inne jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Ikke bekymre deg! Jeg har aldri kjent noe til livmora mi heller før kynnerene begynnte å komme etter uke 20-25 i begge svangerskapene mine...

Helt normalt det også har jeg hørt:) Om noen uker er nok tvilen på om det er noen der inne helt borte:)) Lykke til!

Skrevet

Jeg har heller ikke kjent noe, inntil i går. Jeg er i uke 20 nå. Men babyen hadde sterke og tydelige hjerteslag hos legen i uke 14, og på ultralyd sist torsdag rørte søtnosen på seg hele tiden:-)

Så tror ikke du trenger å bekymre deg, babyen din er så liten nå at det er vanlig ikke å kjenne noe enda.

Skrevet

du kan jo alltids bestille deg time hos jordmor, så hører hun etter hjertelyd. jeg er bare 13 uker på vei, men har heller ikke kjent livmoren. jordmoren kjente den derimot godt, så tror d kan være greit å få litt profesjonell assistanse :) ellers fikk jeg høre hjertelyden til nurket også, og d var utrolig beroligende. du trenger nok ikke bekymre deg!!

Skrevet

Takk for svar, betryggende å høre:-) Blir jo litt stressa når det på "min side" står: "Du er nå i din 15. uke og med hendene på magen vil du tydelig kjenne livmora." Eeh, nei... med hendene på magen kjenner jeg jo ingenting. Håper å få høre hjertelyd når jeg skal til legen i uke 17..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...