Elle Vilde Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Må først si at jeg tar minipiller... Men, skulle hatt mensen for noen dager siden, og har hatt magesmerter og følt meg som en ballong i flere dager nå (sitter med buksesmekken åpen på vanligvis behagelige bukser...). Har vært litt småkvalm når jeg har våknet om morgenen og litt på formiddagen i kanskje 5 dager nå. Skjønner jo at jeg ikke får "ballongmage" av tidlig graviditet, men synes å huske at magen ble veldig ømfindtelig og ikke tålte noe som strammet over tidlig i graviditeten. Har hatt noe mensmurringer i magen og ryggen de siste dagene også, og det har jeg ikke hatt en eneste gang siden jeg fikk igjen mensen etter fødselen 1/2 år siden. Hmmm gravid?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Minipillen er jo ikke på langt nær så sikkert som p-pillen og til gjengjeld må minipillen taes til samme tidspunkt hver dag (p-pillen har vel en margin med 6-12 timers mellomrom), mens minipillen har vel bare maks 3 timer tror jeg, ellers må man beskytte seg ekstra med kondom de neste 14 dagene... Er det ikke sånn at minipillen bare er 70% sikker? og P-pillen er ca 97-99% sikker? Og dette gjelder vel bare hvis man tar dem helt korrekt og ikke "glemmer" piller osv... Ta en test du, det hadde jeg gjort... Lykke til da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå