Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hjeeeelp, føler meg ikke klar i det hele tatt, dette kommer til å gå helt dadundas.. Kan ha med et notatark, så jeg prøver alt jeg bare kan å skrive mest mulig fornuftig , men det er ikke så himla lett... Tror jeg dør, vil ha gode karakterer, men akkurat nå er hode mitt en stor trommel. Alle ordenen surrer rundt i hode mitt...
FrøkenSprøken Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Dette ordner seg, Lisamor! Har eksamen i morgen og neste uke jeg også, men tar det hele med kunsende ro. *liksom* Hva har du eksamen i da? Går det til h***' tar du den bare opp igjen;)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 I morgen er det om hjertet (sinnsykt mye å huske på) neste uke igjen er det i psykologi og hygiene.. Blir gal, og jeg gidder hvertfall ikke ta eksamen opp igjen:P hehe, en gang for holde Jeg hater eksamen...
Prish Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Man føler seg vel aldri helt klar og ferdiglest før en eksamen. Det går ofte mye bedre enn du tror!!! Lykke til ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå