Gå til innhold

Neste gang jeg blir gravid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sier neste gang, for denne gangen er nok dessverre alt håp ute siden det er så nærme termin...

Altså, neste gang jeg blir gravid, så skal jeg legges inn på sykehuset på isolat den dagen jeg får pos test. Jeg skal ha intravenøst fra dag 1.

For ALT er jo farlig... Og alt en gjør som gravid gjør at en blir en dårlig mor, eller ikke en person som ikke burde fått barn i det hele tatt...

Tenk om jeg blir utsatt for passiv røyking mens jjeg er gravid, tenk om jegg kom til å ta en slurk av ølen til min mann, tenk om jeg kom til å kjøre bil UTEN gravidbelte osv osv... tror jeg kunne fortsatt en evighet...

Vanligvis henger jeg meg IKKE opp i sånne ting, men tenker at folk får skrive og si hva de vil, men syns at det begynner å bli drøyt om dagen, og leser at folk ikke har lyst til å være her lenger...

Hva med å tenke på seg selv litt???? Tenke litt på hva jeg gjør og utsetter mitt ufødte barn for, så får andre tenke på seg selv og sine "synder" Vi lever i en opplyst verden. Vi vet alle hva vi kan og ikke kan gjøre som gravid. Og INGEN trenger bedrevitere som skal fortelle dem hva de skal gjøre, og at de blir dårlige mødre hvis de ikke gjør det!!!!!

Så til alle dere bedrevitere, konsentrer dere om dere selv, så skal jeg gjøre det samme.

En ting er å gi hverandre råd. MEN det er en stor forskjell på å gi ett råd enn å fortelle andre hva de SKAL/ ikke SKAL gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har inntrykk av at det som oftest er bedrevitere den andre veien :-O synes mange blir så sure og provosert av at man diskuterer ting som ikke bør gjøres når man er gravid/når barnet er født.

Det er så utrooolig mange tråder om hvor hysteriske vi liksom skal være. Det er da helt normalt å bry seg om og ikke ville skade den lille i magen. Nei, jeg er heller drit lei av alle innleggene om at vi ikke skal være "hysteriske".

Skrevet

enig med anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...