Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 er det noe farlig.Stikker skikkelig
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Mulig det er en soppinfeksjon??? Ikke farlig, bare ubehagelig. Snakk med legen din du
Lykkeli! Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg vet ikke om det er farlig, men det stikker noen ganger her hos meg også, akkurat som om det trykker ned mot skjeden... Var hos jordmor på fredag, men glemte å spørre om det...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg er 16+5 og den siste uka har jeg også en slags følelse av "stikking". Det er ganske diffust, kan liksom ikke peke på stedet i underlivet hvor jeg kjenner det, og det varer bare noen sekunder. Akkurat som noe inni der blir dratt nedover.. Tror ikke det er farlig!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde noe lignende sikking/krampe i sjeden og jordmor mente at det var livmorhalsen som strekkes. Ikke farlig. Men blir det veldig vondt skjekk med lege.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Har også hørt at det er livmoren som strekkes. Har hatt det i alle mine 3 svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå