Gå til innhold

Gullskjede til jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare ut av nysgjerrighet, hvor mange uttaler det man har rundt halsen likt som det man har mellom bena? Altså "skjede" for begge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ikke det. Men var i en butikk for å kjøpe noe, men de hadde det ikke, butikkdamen sa at det kunne være en av de andre skjedebutikkene som hadde det. *fnis*

Skrevet

Nå skulle jeg til å kritisere skrivefeilen din i overskriften her. Gullskjede høres jo helt grusomt ut... *grøss*

Skrevet

Hehehe... Nå skulle jeg til å spørre hvor i all verden du får tak i slike ting;)

Om det er en slags æresmedalje for god sexpartner eller noe?

Skrevet

*grøss* nå trodde jeg det var noe galt her.. men så ille som jeg trodde det var var det heldigvis ikke ..hihi..

Skrevet

Ikke jeg, og det er det dummeste jeg hører. Man må da klare å si kj og ikke sj....?? Sjøttkaker, sjærlighet osv. Nei. Huff. Greit at man gjør det som ungdom, men som voksen!!!!!!?

Skrevet

Pimp my ride får en helt ny dimensjon med gullskjede til jul, ja. :)

Skrevet

Synes ikke det er greit at man gjør det som ungdom heller jeg da... det er overhodet ikke sjarmerende, selv om ungdommen tror det selv.

Skrevet

Jepp:) Tror jeg ønsker meg en slik en. Vet du hvor mye det koster?

Og hvor selger de det?

Skulle gjerne hatt med noe ekstrautstyr. Vet du hva som fines?

*dårlig humor*

Skrevet

Tror du kan få den med smørefri turbo og livstidsgaranti mot slitasje i svingene, hadde det vært noe?

Skrevet

Ha ha ha. Har hørt om "golden shower", men denne var ny....

Kanskje gubben skal få gullskjede til jul?

Skrevet

Aha! Og da er det nok dem som får gullunger også, tenker jeg!

Skrevet

Nettopp! Og det er de som har sølskjede som får unger som er født med sølvskje i munnen!

Skrevet

urk...

ikke eg!

men så e æ jo nordlænning for pokker!!

Skrevet

Nå sies det da at vi går mot en tid der det blir lov og rett å si og skrive sjøtt istedetfor kjøtt

sjino istedetfor kino

osv...

Når det er sagt mener jeg ikke at det burde bli slik da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...