madde på pergo Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde siste mens den 7 November. Da gikk jeg 1 uke over IKM. Så, er litt usikker på om jeg har IKM i dag (hvis jeg har 28 dager syklus) Har iallefall en del symptomer denne gangen! Stikninger på høyre side langt ned! Er det vanlig syptom på graviditet? Masse kviser! Og det pleier jeg aldri å ha ellers! Tok en test på Mandag, men tør ikke å teste igjen siden den var negativ! Grrrrrrr! Har så lyst til å bare vite!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå