Gjest Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 noen i oslo som har fått det enda? jeg pleier å ha det inne på kontoen til den 5.. men var ingenting der idag. snodig!
gullgutten_min! Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 ikke her heller! er det ikke typisk at når vi er vant til å få de tidligere enn det det står så blir vi så overrasket om de kommer først når de skal! sjekket både igår og idag jeg også. men i følge nav så er det jo innen den 10. så vi får håpe de kommer i morra!
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Bosted har ikke så mye å si for når det kommer. Jeg har heller ikke fått enda, men vanligvis kommer det etter 14-15.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 den 14-15 ?? var ikke det veldig sent, det skal jo være innen senest den 10!! hmm
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 fortsatt ikke noe her.. så tror ikke jeg får noe før fredag jeg :/
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 kommet her også....men er vel ikke stedet det kommer an på når det kommer inn, er vel banken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå