Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Veggpanel royal i fargen cafe latte.. 7 kvm stort.. Noen tips til nettsider med mye fint?? Vil ha noe ikke alle andre har.. Han er 1 1/2 år. Det jeg har tenkt på så langt, noe har jeg også handlet inn.. - Sprinkelseng i mørk eik - Bilder fra ikea med rammer i mørk eik - Lyseblå vegg lampe formet som skjell fra ikea Det er det jeg har.. Så det jeg har tenkt på: Hvit liftgardin som henges over, ikke i vinduet Noen Le petit pince effekter fra barneparadis.no (rammer, bokser, høydemåler) Bord og noen stoler fra ikea, enten mammut eller noe i hvitt. Seng i hvitt når han blir større og skal slutte med sprinkelseng.. Noen tips?? Bilder av barnerom etc???
2 gutter og 1 jente Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 paa barnerommet.no har de temarom med masse flotte klistremerker. Vi har kjoept spacetema til vaar gutt paa 7 maaneder. gleder meg veeeeeldig til aa faa huset i orden og pusse opp rommet hans! tror det blir kjempeflott, og ikke noe alle andre har! http://www.barnerommet.no/make_over/index.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå