*Mi tesorito* Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=triller Fant den billig i svart... Er den god og praktisk?? Eller ikke noe særlig...?? Meninger??
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Hvilken av de? kom frem side med manger triller der
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Den er supertung! Tung å manøvrere og tung å vippe over fortauskanter e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå