Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Tror faktisk at røykere som tar en røyk, utsetter barnet sitt for mindre enn dere som hisser dere opp over det.. stress er enda mer farlig vettu jenter:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 "Vettu" er en forkortelse for "vet du", ville du skrevet "stress er enda mer farlig vet du jenter"? Hahhahahhha med masse hhhhhh
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 vet dere ville vært enda bedre enn vet du anonym 11.14:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 vettu er et sleng ord..som førsje:P
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Hvorfor kan ikke dere bare drite i å gnelle om den røykegreia da?? noen røyker, og andre ikke.. jeg gidder ikke å si meningen min om dem som røyker eller ikke for da blir det bare gnelling om det enda en gang, men spar deg for å krangle om noe som folk aldri blir enige om!! det eneste du er ute etter da anonym 11:07 er å få til en krangel jeg håper du ikke får..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 det var jo en greit latterlig kommentar fra noen som er eggoistiske og forgifter barnet sitt da... det er sikkert farlig med stress og, men kan ikke si at jeg bruker tid på å stresse for at andre røyker.. tenker bare på min egen unge, og røykere gjør hva dere vil! synes synd i barnet deres, men null stress for meg vel! leit at dere er så jævelig egoistiske bare.. gleder meg til å få frisk baby
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 nå er det deres tur til å angripe meg for at jeg skrev egoistiske feil..haha jeg venter.... stakkars ungen min, blir dysletiker.. lite å bruke energi på at andre røyker, noen gjør det, andre ikke! gjør som dere vil!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Hei! det er jeg som skrev innlegge 13:23... Har jeg sakt at jeg røyker????? hvor får du det fra da??? Jeg har aldri tatt en røyk, og kommer aldri til å gjøre det heller... Jeg sier bare at jeg fatter ikke at folk gidder å diskutere en diskusjon som ALDRI kommer til å bli ferig uansett hvor mye energi dere bruker på det! Å jeg sa at jeg gidder ikke å si min mening om røyking under graviditeten, for da blir det bare mer diskutering, og det er ikke det jeg er ute etter...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 det er det virkelig, for du frisker jo opp debatten her.. rart du ikke skjønner det.. du bruker jo energien din på det selv! selv om man er imot at andre røyker i graviditeten betyr ikke det at man sitter å stresser hele tiden fordi dem gjør det. gir vel faen
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Om noen blir så stresset av å ikke røyke at det går ut over barnet så er moren syk i utgangspunktet. Dessuten så er man ikke stresset i 9 mnd av å slutte å røyke. Om en også vil det absolutt beste for barnet så ØNSKER og VIL man slutte å røyke, og stresser ikke av den grunn. Røyken tar ikke bort stress, det er bare en myte som alle røyker forsvarer seg under. Har selv vært røyker, og takler ikke stress dårligere nå når jeg er røykfri enn når jeg røyka. Bare en illusjon.
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Fy fader for en primitiv greie å lage anonym "krangel" om... finn på noe bedre da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå