Trine 77 Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Har du noen gode råd for å få det i gang, er lei av å gå her med små "rier.
Adriansmor med tulla Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 heia..skulle gjerne hatt det=) for da hadde jeg gjort det selv=)) er åsså lei...går til akkupunktur 2 ganger i uken for smertene da jeg åsså går med smårier... jeg har ik modnes eller åpning da....ellers sier jm at aktivitet når man kjenner kynnere for å få de til å øke..så idag vasker jeg i kjøkkenskapene hehe...annbefaler veldig nåler da d hjelper mot smerter og fått tulla ned i bekkenet....
Trine 77 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har 2 cm åpning og er moden, men vil ikke skje noe mer. Går også til akupunktur hos en jordmor. Det er hun som har kjent på meg. Med nr. 1 tok det 2,5 døgn før fødselen ville starte ved i gangsetting- gelekapsel, tok vannet osv. første ved drypp på det sterkeste ville det i gang. Helt grusomt. Håper at det ikke skjer nå. Men jeg er lei og i går var det likefør jeg tok lakserolje, men er redd for virkningen. Hørt mange skrekk historier. Har allerede vasket alt i huset, gått\løpt turer. Men ingen ting vil ta seg opp. Hadde termin 3.12 , Ul - termin 12.12.
Adriansmor med tulla Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg tok 2 ss lakserolje dagen før termin med førstemann og vannet gikk på kvelden=) er ikke farlig bare du ikke tar for mye..det smaker forferdelig og du springer masse på do....har tenkt å gjøre det selv viss ikke det har skjedd noe til lørdagen
Trine 77 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2007 Takk for tipset. Da skal jeg prøve det i morgen, tenkte å ta akupunktør-timen først i morgen. Tillfelle virkningen på lakserolja er langvarig. Ble du kvalm også?? Blandet du det med noe??? Kjøpte du den på apoteket? Hvor lang tid tok det før du kjente noe virkning i magen???
Trine 77 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 Gav det seg i magen etter hvert eller holdt du på å fly på do lenge?? Hva er anbefalt dose i løpet av en dag???
Adriansmor med tulla Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Det er 7 år siden så jeg husker ikke alt helt... men kjøpte den på apoteket ja må spørre etter det fordi de har den i kjøleskap... jeg tok 2 ss...2-3 ss er vel dosen....står på flasken vil jeg tro=) jeg tok det i 15 tia på dagen og vannet gikk i 1 tiden på natten og gutten var ute 9.30 morran etterpå. Jeg tok bare oljen ren og drakk cola..smaker helt for jævli så jeg brakk meg litt ja akkurat i det jeg tok den.Det smaker fælt og har en fæl oljete konsistens.... ble litt do springing etter noen timer men det ga seg ja=) værste er å svlge oljen syns jg...
Trine 77 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2007 Så det varer ikke hele dagen da, litt redd for at jeg skal bli helt satt ut og tilbringe resten av dagen og natta på do. Tror jeg prøver å ta det i kveld, så får vi se. Det står ikke noe dosering på flaska, men jeg gjør som deg. starter med 2 ss. så får vi se.
Trine 77 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2007 Hadde doflyingen gitt seg da vannet gikk???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå