to-em Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 spiser dere røkelaks og roastbeef når dere er gravide?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 roastbeef skal en jo ikke ha når er gravid,så nei,det spiser jeg ikke. Røklaks kan en spise hvis den er fersk,så det kan hende at jeg spiser. Må se når den er pakket og utløpsdato. Er den nærme utløpsdato,ja da spiser ikke jeg den. SOm jeg har sagt mange ganger,jeg beskytter den lille så godt jeg kan og spiser ikke ting som ikke er anbefalt. Tenker først og fremst på spiren,så får jeg komme etter det.
Labambie Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Kjøpte gjennomstekt roasbeef, som ikke hadde noe rødt i seg i det hele tatt og spiste det. Røkelaks liker jeg ikke,så den er grei. Men salami sa min jordmor var helt greit,så det koser jeg meg med. Dessuten elsker jeg kryddersild,så det går også ned på høykant!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Er rostbeefen gjenomstekt er jo den er grei sak,men er det skikkelig roastbeef,hører den jo ikke til å være det. Salami er jo spekmat og det anbefaler matportalen.no å holde seg unna.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 jeg spiser roastbeef.. god er det også..
Labambie Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Vel i mine øyne er ikke matportalen.no gud.. Dum som jeg er,velger jeg faktisk å høre på jordmor..
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Woho her var det jammen god stemning i dag ;p Jeg spiste ikke roastbeef når jeg var gravid, men jeg spiste fersk røkelaks
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Nei, spiser ikke røkelaks og roastbeef når jeg er gravid.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 jeg eter også kebab innimellom..
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 Hehe Må le litt når jeg leser gjennom innleggene her ) Ikke bare får du svar på det du lurer på, men du får også vite hva andre ting folk spiser..hehe... Selv spiser jeg ikke roastbeef når jeg er gravid. Oftet ligger den jo sammen med de råe skivene i dellien, så jeg styrer like så godt unna den. Ikke noe "offer". Røkelaks har jeg aldri likt, men den er jo grei å spise, så lenge den er fersk da.
Supertea Skrevet 5. desember 2007 #12 Skrevet 5. desember 2007 Når jeg leser alle trådene om hva man skal og ikke skal spise, får det meg virkelig til å sette pris på livet som fattig student. Tenk så heldig jeg er som slipper slike luksusproblemer og valgets kvaler! Roastbeef og røkelaks er ikke akkurat hverdagskost her i heimen nei I tillegg liker jeg ikke salami og spekemat, så jeg slipper å ta stilling til det også! Hurra!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 5. desember 2007 #13 Skrevet 5. desember 2007 Nei det gjør jeg ikke. Tør ikke!
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 5. desember 2007 #14 Skrevet 5. desember 2007 Har spist roastbiff, men er ikke noe rødt på dem da...
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #15 Skrevet 5. desember 2007 Nei, men det er fordi jeg ikke liker noen av delene. Men jeg elsker fenalår, og det lar jeg være å spise for andre året på rad, pga graviditet.... Men neste jul:)
Joikaboll@ Skrevet 5. desember 2007 #17 Skrevet 5. desember 2007 Ja det gjør jeg, og det er nok derfor jeg har fått et barn med autisme og et med ADHD, har også to friske barn da. Så blir spennende å se om nr 5 evt får en diagnose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå