Gå til innhold

uff skuffet over venninden min jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor e det sånn at med en gang de treffer en type så glemmer de at de forsatt har venner?

Venninda mi rakk vell vere singel nøyakti to uker før hun traff en fyr som hun nå driver på med, de to ukene va hun her hvertfall anhver dag... Jeg fikk barnevakt to dager så vi kunne dra på jentetur for hun hadde såååå lyst (hadde lyst jeg å da men en dag hadde egentli holdt for meg) ja å så treffer hun han fyren da å har ikke sett snurten til henne siden, vi avtalte å gå ut i helgen... jeg sa jeg måtte finne ut av hvilke dag jeg kunne få barnevakt, så får jeg barnevakt fredag men da har hun allerede avtalt å vere med han nye fyren....

Uff e bare drit lei av å sitte alene hver jævla kveld!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske typisk ikkesant, mange jenter har så fort for å glemme venner oppi forelskelsen:(

Men når det er sagt er mange av oss mødre litt lik, jeg glemte mange venner i starten når jeg ble mor for jeg var så oppi den lille at alt annet ble glemt.

Du skal se at når verste forelskelsesrusen stilner litt så kommer hun på besøk igjen, om du føler for å ha henne på besøk da.

Det er råkjipt å sitte alene på kveldene, men det er da det kanskje er på tide å finne litt nye venner?:)

Skrevet

Min bestevenninne hadde lovet å være med meg i påsken siden jeg ikke kunne reise hjem til hjembyen vår siden jeg var høygravid og ikke fikk lov å fly, og tog kunne jeg bare glemme siden jeg ikke klarte å sitte de siste mnd! (Ja, jeg lå mer eller mindre i 4 mnd!!)

Men plutselig hadde hun bestilt flybillett hjem HELE påsken, og der satt jeg da. Helt alene, og kjemperedd for at jeg skulle føde, for hun skulle jo også være med meg på fødselen. Det var hun, men reiste hjem rett etterpå fordi hun var så sliten... Og da hadde hun fått fri en hel uke fra jobben for å være med meg hele tiden etterpå!!

Skjønner fremdeles ikke at hun kunne gjøre det, men hun vet det kanskje selv?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...