Expat Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Ei venninne har et mulig manneben interessert i henne, hun finner ham sjarmerende og alt det der, men er ikke overveldet enda... Han har fortalt at han ikke er interessert i å få barn og av den grunn kutta strengene da han var 22(!)år! Venninna mi er 32, så langt barnløs, og vil helt klart ha barn, sine egne... Jeg syntes det hørtes ut som om det måtte ligge noe mer bakom enn bare uvilje mot barn generelt (han sa det ikke passet livsstilen hans!)... Hadde du løpt skrikende derifra???
WP-TLogPeanut Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg ville ikke det , siden jeg ikke har lyst på flere Men nå ville sikkert han det , siden jeg selv har barn fra før
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Får de lov å sterilisere seg så tidlig?
Expat Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2007 Dette er i USA, ja, jeg syntes også det var rart!
Carnivale Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Vel, nå kan en mannlig sterilisering ganske enkelt reverseres da. Men sier han fortsatt at han er DØNN i mot unger?
Sivalur Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde løpt ja! Hvis hun vil ha barn selv så er det jo ikke vits i å bruke tid på en som ikke vil og ikke har mulighet til å få barn.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 hvis hun ikke vil ha barn så hadde jeg nok stikki.. men kan jo hende han har gjort det pga medisinske årsaker også.. har en kompis som har gjort det... han er frisk psykisk, men har en arvelig sykdom som er vond og blir værre med alderen, og dne vil han ikke videreføre...synes det er litt ære i det og jeg da..
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Ja, om dette er noe absolutt for begge parter, så må man jo bare gå sin vei vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå