S.J.E.F.E.N Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Vi er enige om at vi ikke vil ha flere barn, men jeg føler at jeg vil ha muligheten. Er jo faktisk litt unge til å ha bestemt oss helt sikkert(24&30) Tror egentlig ikke jeg kommer til å få flere barn men føler at det er å gå litt langt. Er veldig vanskelig å forklare han dette, for i utgangspunktet er vi jo enige... Åhh måtte bare få ut litt ang dette... Noen som har menn som har gjort dette? Angrer dere?
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 hos en mann går det vel ann å reversere.. så jeg ville gjort det om jeg var i deres situasjon lykke til!
Gjest MyIian Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Det erj o bedre at han gjør det enn at du gjør noe for å si det sånn. Han kan få det reversert om dere skulle ombestemme dere
hysterika Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Min skal også gjøre det, jeg nekta. Han er helt overbevist om at han aldri, uansett hva som skjer, vil ha flere barn. Jeg er ikke det. Er bare 30, og jeg vet at om noe skulle skje medham, om han f.eks. skulle dø, og jeg kanskje bli sammen med en annen, så ville jeg ønske meg flere barn. Men vi to skal ikke ha flere barn, det er helt klart. Vi er innmari slitne av å balansere liv, jobb, barn, netter uten søvn...
mpmamman Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Vi har og snakket om dette,og da eventuellt og fryse ned noen rumpetroll:) noen som vet priser på slikt?
LegallyBlond Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Du kan jo bare bytte mann om du vil ha flere likevel ;D hehe Fra spøk til alvor, jeg ville bedt han vente noen år. Så på profilen din at minste barnet deres var født i fjor, og at det bare er to år mellom dem. Da har dere det nok ganske hekstisk nå, og flere barn frister sikkert ikke sånn med en gang (har to med samme aldersforskjell selv) men dette kan jo endre seg når barna blir litt større. Ville iallefall venta til minsten var 3-4 år, og heller ta det da. Men det er min mening. Dessuten så er det ikke alltid det lyktes med reversering av en sterilisering, så akkurat det ville jeg ikke tatt sjansen på.
S.J.E.F.E.N Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2007 Er det en "stor" greie og reversere isåfall? Klarer ikke å venne meg til tanken å ikke ha muligheten,selv om jeg per i dag ikke ønsker flere barn, men det kan man jo faktisk ikke vite hva man ønsker om 10år jeg er tross alt bare 24 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå