mumitrolletermammantilmille Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Dette har selvfølgelig ingenting med barn og svangerskap og gjøre. Men må bare få ut litt frustrasjon. Hadde bestillt time hos frisøren i går, for og stripe håret. Hadde ikke vært hos frisøren på 15 år. Og gledet meg til og få litt lyse striper. Det var sinnsykt dyrt også. Kostet 970 kr. Men resultatet ble IKKE særlig bra. Alle sier at jeg burde gå tilbake og klage. Men jeg syntes det er litt fluat. Håret ble så slitt også. så de kan ikke stripe det noe mere. Var jo flere steder det ikke var noe striper i det hele tatt. Er lei meg nå. Hadde gledet meg til og se fin ut på julebordet på lørdag. Syntes dere jeg skal kreve reduksjon i prisen for dårlig arbeid?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde gått tilbake og sat at jeg ikke var fornøydt og at jeg kun ville betale for klipp,hvis du da var fornøyd med det. Mange frisørsalonger,synes det er bra at folk kommer tilbake,hvis de ikke er fornøyde. Ikke kjekt å gå til frisøren og ikke bli fornød. Det er mange penger å bruke på håret,selv om jeg synes du fikk det rimelig,pleier å betale mer. Når en bruker så mange penger på håret,så skal en også være fornøyd
nr.2 på vei =) Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 hei..trist at det ikke ble noe bra resultat.... du bør absolutt gå tilbake og klage, det er ikke noe flaut. jeg er frisør selv, og det viktigste for frisøren er at kunden blir fornøyd. du har krav på å få ny behandling.... i salongen jeg jobber bruker vi, hvis kunden ikke er fornøyd, stripe det på nytt og hvis håret er veldig slitt tar vi en god kur som bygger opp håret igjen....denne behandlingen betaler du selvfølgelig ingenting for
mumitrolletermammantilmille Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg klippet det ikke. Var bare striping. Tror ikke jeg tørr og ta sjansen på og stripe det mere nå. Er så slitt at det bare smuldrer opp flere steder. Du som er frisør, hva ville dere gjort hos dere om kunden ikke ville stripe det mere?
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 jepp! helt enig m siste svar.Jeg er selv frisør og setter pris på att kunder sier ifra til meg hvis det er noe. det aller viktigste er jo att DU blir fornøyd. Det er også veldig viktig att man skjønner vad kunden ønsker fra start av,sånn att det ikke blir noen missforståelser.Med dagens stripemiddel,skall ikke håret bli så slitt,hvis du ikke hadde veldig slitt hår fra før,men da burde frisøren sagt noe om det til deg. De kan sikkert ha i litt mer der du synns d var for lite,man bruker bare folie,og tar kun der det trenges:) Bare gå tilbake og fortell va du synes,det er ikke noe gøy og gå omkring med ett hårmanke man ikke liker:)
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 hadde gått tilbake å krevd enten om å få gjort dette på nytt eller refusjon av penger!
mumitrolletermammantilmille Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2007 Det var ikke noe spesiellt slitt. I og med at jeg ikke har gjort noe med det på mange år. Sa også ifra at jeg ville ha masse lyse striper.Han brukte også hette på det lange håret mitt. Og lugga og greide det ut etter at hetta var på. Jeg skal gå tilbake på fredag. Håper di kan rette litt opp i det. Men vil isåfall ikke til han gutten/mannen igjen.
maria isabell Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 du må klage:) er frisør....sier alltid til alle kundene mine, skulle det være noe de ikke var 100 prosent førnøyd med så ikke nøl m å kom tilbake:) frisørene vil at kundene skal være 100 prosent førnøyd! du syntes det var for lite striper...kankje det har oppstatt en kommunikasjons svikt? lett å ordne opp i....du sa at du syntes håret var slitt og du klippet det ikke....annbefaler som oftest å klippe håret når kunden striper det...bleiking sliter ikke så mye på håret nå som før,men det sliter jo mye....kur og klipping av tupper er viktig...men 950 kr for striping er dyrt viss det var hettestriping...folie over det hele ligger rundt det,pluss minus...klag og viss ikke frisøren ordner opp gratis,gå aldri tilbake der,da er de uprofosjonelle!
maria isabell Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 den frisøren som har behandlet deg skal rette opp igjen...slik har det vert i alle salongene eg har jobbet i...
mumitrolletermammantilmille Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2007 Jeg skal klage. Takk for alle svarene jeg har fått. Skal si at flere frisører anbefaler meg og klage på det. Om de skulle bli vanskelig. Det var liksom ikke det at det ikke var nok striper til sammen da. Men det var nesten ikke striper på den ene siden, og masse på den andre siden. Pluss at det ikke var tatt helt inn ved roten, så det bare så ut som om jeg hadde skikkelig ettervekst.
maria isabell Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 en får aldri stripene helt inn til roten....det blir alltid en liten ettervekst...viss u skal klage.klag på at srtipene var ugjevne,hettte striper skal virkelig ikke bare være på ene sida:) ...smuldrer stripene opp i tuppene er det på grunn av at du ikke har klippet tuppene...smuldrer de opp over det hele, kan det være at de har brukt mye varme og sterk bleiking i forhald til hårkvaliteten din....
mumitrolletermammantilmille Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2007 Oki. Jeg skal klage på at de er ujevne. Håret var slitt nesten mest midt oppå. Mamma skal klippe tuppene etterpå, så får jeg se hvordan det er da. Håper jeg klarer og gre det ut, for det klarte ikke han frisøren. Han ba meg gre det ut selv. Men jeg klarte ikke...
maria isabell Skrevet 5. desember 2007 #13 Skrevet 5. desember 2007 kankje u skulle ha klippet det litt opp?(økende lengder) men det er vanskelig å si når eg ikke ser deg:) men klipp iallefall tuppene:) lykke til med klagingen:) håper de ordner opp idet:) overhårene er alltid mest slipp på lange hår,derfor er økende lengder genialt viss det passer til deg og håret ditt..da beholder du lengden og får klippet bort det som er mest slitt...rekner med du har langt hår...
mumitrolletermammantilmille Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har langt hår men det er så tynt baby hår nesten. Så jeg vet ikke helt om det hadde blitt så bra og klippet det opp. Takk for at du tar deg tid til og svare meg. Snill du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå