Gå til innhold

Flere som.....


TePa

Anbefalte innlegg

fortsatt sliter litt med å skjønne det? Har tatt to positive tester og vet jeg er gravid, men har liksom ikke skjønt det helt ennå likevel. Føler meg liksom ikke gravid. har stikninger i magen og er ekstra trett, men er vanskelig å skjønne likevel! Da jeg skulle ha forrige merket jeg det pga kvalme så da merket jeg liksom at det foregikk noe (selv om jeg virkelig håper jeg slipper kvalmen denne gangen.....!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig.. skjønner ingenting:D leser om babyen fra dag til dag og idag (5+1) så er den 2mm lang.. hjertet begynner å slå straks og alt er så merkelig; at det vokser et lite menneske inni meg..:) Er utrolig glad og snakker om graviditeten hele tiden, men har fortsatt ikke fattet det riktig enda. Jeg tok 3 tester jeg da, for å være sikker;) Er min første graviditet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt min tredje idag ;) slet litt med å skjønne det sist og. var til første legektr i uke 13-14. hadde da tatt to tester hjemme, vært dårlig med oppkast og alt i vel 1 mnd og da de tok hcg test på meg på legekontoret satt jeg å var nervøs for at den skulle vere negativ...... men etter det og en gu der legen tydelig kunne kjenne det trodde jeg på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...