Gå til innhold

da har vi vert på hs..hehe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan vel ikke akkurat si at jeg har en liten gutt ??

73 cm og 10.1 kg..haha...:P

fikk mye skryt da,kjempe flink å stå på alle 4,han viste seg frem fra sin beste side :D

*stolt mamma*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På størrelse med minsten min da ;-) Bare at han er enda lenger... Er det 8 mnd han er nå?

Skrevet

åå!! jøsses!! han høres jo kjempegod å rund ut!! *misunnelig*.. men bare vent, vi kommer etter!!!

flinke gutten din!!!

Skrevet

Moro å sammenligne med jenta mi på 1 1/2 år. Hun er 76 cm og 9,4 kg... hehe.... Men hun er lita for alderen da:p

Gjest Nydelige christina
Skrevet

Så herlig:-)

Jenta mi var 9.2 kg og 73cm ved 1års kontrollen...nå er hun straks 8mnd og i morgen skal vi til HS igjen..spennende:-)

Gjest Nydelige christina
Skrevet

eh...straks 14mnd mener jeg..hehe:-)

Skrevet

spetakkel:

jepp han er 8 mnd nå ;)

hehe ;)

Skrevet

hehe ja det er stor forskjell på våre små ser jeg :D

haha..

Skrevet

Så stas at han var så flink å stå på alle 4 og sånn da..Er jo ikke alltid de gidder å være like flinke når HS skal se på de som de er hjemme..:-)

Gutten vår var 9,3 kg ca på 6 mnd kontroll, han er snart 8 mnd så spennende å se hva han er på neste kontroll..

Skrevet

ja de bruker jo ikke akkurat ville vise frem når vi vil vise..hehehe..:P

men idag glimta han til ..:P

Skrevet

Ojjjjj - jenta mi på 22 mnd, altså snart 2 år(!) veier mindre enn gutten din på 8 mnd!!! Men, til gjengjeld er hun en god del lengre da, gudskjelov, hehe... Hun er 86 cm lang og veier 9,8 kg =)

Skrevet

Hehe, han hørtes god og myk ut ;)

Eldstegutten min var 10,1 kg på 18 mnd kontrollen han :P Og så presterte en kamerat av mannen å si: "....ja, men XX har jo alltid vært så stor for alderen!!" hehehe.. må legge til at det er snakk om en kompis som ikke har barn selv da..visste vel ikke helt hvor normalen lå, kan du si!

Skrevet

hahahhaha :P

ja det er rart å se forskjellen på disse små..

men det rare med dette er at han er ikke feit liksom..

hun på hs mente at han måtte ha kraftig benbygging siden han er så tung for han er ikke tykk på noen måte..ser ut som en normal baby med babyfett :))

Skrevet

Så kjekt å se andre store gutter ;-) Hs hadde aldri hatt en på 7 mnd kontrollen som var så lang som gutten min :-P

Han var blitt 77,5 cm og 10,7 kg!

Gode gullet <3

Skrevet

oioioio ;)

haha..

det er nesten så jeg ikke kan kalle han baby mer ..:P

haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...