AnTiLoPeSvIn Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 har gått nå med et såkalt "press" i tinninga,panna og rundt nesen. er litt rød på panna. oppe ved skinnene og nesen.. har også press i nesa og øynene mine. noen sa kanskje det var bihullbetennelse.. noen her som har hatt det? wæ litt redd jeg
Expat Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Stå oppreist. Len deg forrover og forsøk å ha hodet nedover mot knærne. Ble det fryktelig da? Da er det nok riktig det du fikk høre, bihulebetennelse!
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Høres veldig ut som bihulebetennelse, er det ømt når du trykker på det også? Trenger ikke være fosser av snørr for å være bihuler, lærte jeg i fjor etter å ha gått med den typen vondt du beskriver i ukevis.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 jeg hadde det sånn i 3 dager, var helt ødlagt her! så løsnet det plutselig og nå er jeg bare snørrete og hoster.. men klarte ikke å bøye hodet fremover eller bakover eller til siden heller.. har ikke tatt noe medisin..og om det skulle vært bihulebetennesle så går vel ikke det over av seg selv? har fått reiki healing.. skal si at det også tok knekken på streptokokkene datteren min hadde i øret forrige måned da..
trillemamma Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Hvis ikke, er det nok bare en kraftig forkjølelse. Drikk toddy og spis masse c-vitaminer, så går det snart over.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 jeg er ikke forksjølet eller noe nå. jeg var det i forrige uke. Tok å lente meg forrover. da kjenner det ut som nesa pumper blod. det dunker smerter liksom i nesen hvis dere skjønner.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 hadde bestilt en legetime jeg god bedring!
AnTiLoPeSvIn Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2007 gjorde det men det var visste fult. åpner 08 der. hvis jeg ringer 8.15 så er det umulig å få plass. :S blæh. får vel vente til i morgen da. nå har jeg feber visst og
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 kjenner til den der, får ha på alarm ett på åtte imorgen tidlig. beste som er er å legge hodet litt høyt og sove.. jeg lå rett ut i 3 dager før det løsnet som sagt.. masse god bedring!
Mamma Mirabell Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 er nok bihulebettennelse ja.. ingen ting å være redd for det..... dra til legen
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 jeg har til tider vært fryktelig plaget med bihulebetennelse. Noe som hjalp meg var å kjøpe et sånn horn på apoteket som man fyller med lunket vann og salt og så skyller du nesen. Den ene gangen jeg prøvde dette funket det med en gang. Så prøv det=) Dette er også et godt tips til å forebygge bihulebetennelse.
Blackstar Skrevet 5. desember 2007 #12 Skrevet 5. desember 2007 Har du bihulebetennelse, så spør nok legen først om du har prøvd med nesespray. Alle de gangene jeg har hatt bihulebetennelse, har jeg måttet bruke penicilin. Nesespray kan lette litt på "trykket", fram til du kommer til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå