buena Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hei.Er det noen som veit om noe sted det går ann å ta privat ul??på ved lørensk.og
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Hei. De aller fleste privatpraktiserende gynekologer har ULapperat. Ring til en og spør. Hvis du vil ha 3d så er det i alle fall flere steder i Oslo, både på Byporten og Majorstuaklinikken i alle fall.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 på majorstua koster det 1500 kr men da er det inkl DVD film.. syntes det er skammelig dyrt da jeg skal betale 800 kr i dag for samme greia.. Og det er noen av mine venninner som har vært der og det ble IKKE fornøyd!
buena Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 det blir litt dyrt ja,noen forslag på hvor det er billigere?
Blå + en i magen Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 På Volvat koster det 975,- for 30 min hos jordmor med UL. Men det er ikke 3D, det er vanlig UL.
Oh'rly Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 http://www.ultralydklinikken.no/ De har tilbud på 500 kr for 3D ultralyd i desember, og holder til i Sandvika. Har ikke testa de selv men skal dit for å beundre veslesnuppa i romjula =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå