Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Uke 29 i dag..herregud så fort tiden går!!
Galskapens overhode Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Velkommen!.. Er medlem her fra i dag jeg også.. Tiden går veldig fort.. Må snart begynne redebyggeingen hvis jeg skal rekke alt.. Har eksamen om 5 uker, så hadde vært litt godt å hatt det meste klart til babyen innen da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå