*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Er nå på min 32 dag over IKM! Ingen mensen og ingen positiv test! Får jeg positiv test den 14 Desember? Og hva blir kjønnet evt? Håper noen kan svare!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. desember 2007 Opp Født: 300487 min sambo 220684
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 HVa må til for å få svar??
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Heisann du.. .jeg har prøvd å se på deg flere ganger men får liksom ikke opp noe.. tror ikke du er gravid, men at det er noe hormonelt som rusker i syklusen din...... klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 Får håpe det beste da!
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 så du hadde fått tantebesøk..tror kanskje du fokusere veldig på det å bli gravid, at kroppen lar tante vere litt borte...ble litt teit skrevet men skjønte du=?? trasig uansett når tanta dukker opp.. sender deg en klem jeg:) lykke til i neste pp:) jeg kommer nok snart etter deg,,,,venter ikm på tirsdag og er sikker på at tanta kommer....
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2007 Hei.. Ja den kom for fult idag.. Tenkte nok litt masse på det denne gangen siden den var så lenge over IKM.. Men det skal ikke være lett.. Men om du skal tippe, når trur du jeg blir gravid?) Og hvor mange trur du vi får? Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå