Snuppelupp og hengepupp Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Skal ned på 3 mnd kontroll med snuppa i dag, og gruer meg aldri så lite til vaksine... Er det mange som får reaksjon på disse? Og i tilfelle hvordan, er det bare feber eller...?
arithriel Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Nei. Det er visst mer vanlig at de ikke blir syke enn at de blir det....sa iallefall min helsesøster.
oblix Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Gutten min ble bare slapp! Er nok mest vanlig å ikke bli syk.
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Hei. Lillegutt fikk vaksine i går, og han fikk ikke feber, men hen ble litt uggen utpå ettermiddagen kvelden. Gråt i et par timer og ville bare ligge over skuldra mi og kose.....var ikke snakk om at pappan tok han i 5 min.....men han er fin idag...
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Fikk 38 i "feber", men det er jo ikke feber på et barn igrunn. Ellers var han i formen som vanlig.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Vaksinen er absolutt ingenting å grue seg for forresten, tenk at han han får den pga at det er noe alle barn skal ha, ikke fordi han er syk eller noe. Lykke til da:)
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2007 Takk for kjappe, beroligende svar:) Litt mindre stressa nå. Er tull å gå og grue seg da, men man er jo litt rar når det kommer til de små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå