Gå til innhold

Hvordan i all verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal jeg klare å sette inn ny tampong når jeg har to unger som fotfølger meg hele dagen? :-S

Hjelper ikke å si vent litt, og eldstemann (3 år) kommer helt oppi og spør "Hva er det, mamma"...

*Sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men nå begynte jeg å le litt. :) Lykke til!

Skrevet

Off, ja det er ikke annet å gjøre... Akkurat som om mensen ikke er kjip nok i seg selv?

Skrevet

om du kan snike en å hånden, er det bare å gå på do. regner med barna har sett deg på do, da snik du den inn under tørke-kamuflasje..!

Skrevet

Du får ikke lov å gå på do aleine du heller? He he, kjenner jo den da. Men heldigvis har jeg stengt gutten ute fra do ved slike tilfeller jeg..

Skrevet

Huffda...hehe:-) Men jeg ville ha satt ungene i gangen og låst døra til badet jeg da. Det bruker jeg å gjøre om jeg må på do. Går kjempefint det:-)

Skrevet

He he, ja det var det jeg endte opp med å gjøre. De har sett det meste, ja :-S

Ikke mye privatliv her...

Skrevet

søsteren min har sånne unger, som står å banker på døra til do når jeg er der, roper på meg og sier åpne døra, det wr ikke lov å lpse, osv. blir gal av sånt jeg. så jeg har bestemt meg for å lære sønnen min at voksne må få lov å gå på do alene og være ifred der. kanskje lett for meg å si nå, men jeg skal virkelig prøve det.

kan man ikke sette seg ned med en 3 åring og snakke om det? forklare at mamma må på do innimellom og vil være ifred der.

Skrevet

Joda, men problemet er at jeg ikke helt stoler på han sammen med broren på 11 mnd...

Ja, det er mye som er lett å si når han har liten baby, det er helt rett. He he =)

Skrevet

Her blir mini 3 år i februar og tuppa er nettopp fylt 1 år. Hører jo hva dem holder på med på gangen og snakker til mini mens jeg sitter på do:-) Men om du ikke stoler på han så ville jeg kanskje ha tatt med meg den minste på do, mens den eldste leker for seg selv i stua eller på rommet sitt eller noe. Det har jeg gjort da tuppa var mindre. Gikk såå fint det:-)

Skrevet

mini får ikke lov å være alene her i stua/kjøkken om eg går på do, alt er ok her, unntatt ovnen, så han får ikke være alene med den.

så eg tar han bestandig med, han sitter i gangen på utsida, å ser seg i speiliet, har sånn skyvedør-skap med speildører så. lukker bare døra igjen til boden, og til yttergangen, så han er "innesperret" der :) men døra til badet er jo åpen da. han er jo enda liten så.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...