Gå til innhold

Jenta er kommet:-)


gep68 har fått jenta:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååå så lita dokka da=))) gratulere...håper mi finner veien ut snart åsså=))lykke til videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøsse navn det gikk rimelig fort :-) gratulerer sååå masse!! du skreiv jo at du hadde endel kynnere eller noe husker jeg :-) det ble keisersnitt som planlagt sjøl om hun kom før tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel små rier hele natt til fredag uten at jeg viste det. På fredagen kjente jeg lite liv så jeg ringte føden og da fikk jeg komme opp en tur på kvelden, alt sto bra til med jenta men jeg hadde rier med 10 min mellom rom uten at jeg var klar over det.

Dei ville legge meg inn men ville hjem en tur jeg hadde bare 1cm opning. Da sa jordmor at jeg kom nok tilbake i løpe av natta og det fikk hun rett i:-).Når klokka var ca halv 3 så våknet jeg av ei vond rie ringte føden igjen og fikk beskjed om å komme,vekket gubben fikk han på bade:-) vekket guttene og sa i fra til dei.

Vi var vel på føden i 4tiden hadde fortsatt rier hvert 10min og ble lagt inn,gubben kjørte hjem til guttene.

 

Fikk beskjed om å faste.

Når klokka ble halv 10 på lørdagen kom jordmor inn og sa når skal ungen ut,hjelp sa jeg må få ringe gubben han var på jobb:-).Han rakk det akkuratt:-)

 

Så klokka 10.42 så jeg verdens nydligste jente for første gang:-)).

 

Alt gikk roligt for seg selv om det gikk fort, det var en fin opplevelse. Jeg var oppe av senga igjen i 6 tiden om kvelden og fikk skryt av hvor pigg jeg var, kunne ha reist hjem igjen på søndagen men blei til mandag:-)

 

Nå holder jeg på å lage jul her,litt forsinket skulle jo gjøre det på lørdagen jeg hehe.

 

Du får ha lykke til med fødselen håper du slipper å vente så altfor lenge.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut i fra målene at hun ikke var spesielt stor. Du hadde vel noen uker igjen, men ser ut som du har gjort en god jobb!! så bra :-) kos dere videre. så kommer vi andre nok snart etter... litt misunnelig her jeg sitter ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...