Gå til innhold

Hva slags menneske er du, sug lut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du står for meg som det mest motbydelig egoistiske og frastøtende som finnes her inne, ikke vet jeg om du er mann eller bare ei ødelagt dame, men sånn du uttaler deg og kverulerer er du tydelig en som aldri har gjort noe positivt for noen og bare drar alle rundt deg ned i søla. Æsj!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du spist sopp annie? det er virkelig ikke bra for deg.

Skrevet

Hva er problemet HI ? Har sug lut vært slem mot deg?

Skrevet

Må du rulle inn da vesla.

Har sug lut kommet med noen strofer til deg som gikk deg over hode nå eller.................

Dem som er motbydelige i mine øyne er anonym som lirer av seg dritt, men igjen, det er det eneste du kan.

Skrevet

Det vi kan slå fast er at jeg er et helt annerledes menneske enn deg, og at jeg priser min skjebne for at jeg aldri skal ha noe med deg å gjøre, og det bør du også gjøre. Finner jeg deg så tar jeg deg og du veit det.

Skrevet

det burde også være forbudt å være så dum.

Skrevet

Har du ikke nok juleforberedelser å henge fingrene i, Annie? Tove noen dompapper i dag, kanskje?

Hvis du skal reke rundt her på krangle, bør du øke underholdningsverdien din. Evt. intelligensen.

Skrevet

Er du dum eller. Faen, les over så finner du ut at hets er også forbudt, tosk!

Skrevet

Hvis du vet så mye om hvordan jeg *er* så vet du antakelig også at akkurat det driter jeg langt i.

Skrevet

Sug lut er vel en av de få her inne som gjør denne siden underholdende og verdt å gå innom.

Skrevet

Vet du hva, Annie, det som er så grunnleggende vanskelig for deg å forstå er at alle disse anti-lut trådene bare er underholdning for meg, mens du ser på dem som noe som virkelig sårer og rammer, og antakelig får spontanorgasme om du får med deg andre inn i sutrekoret. Og får du ikke noen med så kan du jo utgi deg for noen, ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...