Gjest Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Er det ikke koselig å få sin egen tråd, da? Jeg skulle bare gratulere med superresultater, ny jobb og alt! Det er dama si, det!
Willemo Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Så koselig med egen tråd og greier.. Du er jammen søt. Ja, etter år i dvale er det stort å oppdage at hjernen fortsatt fungerer. Så får vi se hvor lenge det varer. Ny eksamen neste uke..
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Stå på. Jeg har to bak meg (ingen resultater hittil) og siste i slutten av uka. Og det er fortsatt liv i toppen, ja? Strålende! Gamle helter svikter aldri! Jeg har akkurat lest anmeldelsen av Springsteen-konserten og funnet ut at det samme kan sies om mine eksamener så langt, i alle fall er det min følelse: "muligens kunne han gjort det bedre, men det er det tvilsomt om det er noen andre som kunne".
Willemo Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Lykke til for deg også da! Trodde du var ferdig med den slags for lenge siden.. Nå leses det til siste her også. Og fine resultater gir stor motivasjon til lesningen. Den siste artikkelen som jeg nettop fikk resultat på var noe i overkant spenstig og dristig, og jeg vet at slikt kan slå ut begge veier.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Nja, litt påfyll er jo greit innimellom, så jeg har slengt innom litt i høst... Spenstig og dristig gjør i alle fall at sensor våkner, det er det veldig mye bra å si om - jeg sitter jo litt på begge sider av bordet i det her, og veit at det er dødelig kjedelig det meste man blir bedt om å karaktersette, så om noen har litt mer spenst er det velsigna deilig. (Når man har retta 37 oppgaver som stort sett er C eller D er faktisk en skikkelig stryk like deilig som en skikkelig A, forresten.... og så får man litt mer mot på de siste 54...)
Willemo Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Det er jeg sikker på. Men nå må det jobbes her. Neste eksamen gir ikke like frie tøyler skrivemessig. Mer kjedelig, tung behandlingslære, på svensk, som er verste pensumbokspråk ever! Men det er merkelig hva storhetstanker gjør med både leselyst og språkforståelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå