mamma >to gull Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Aldri prøvd den før, men vurderer den kanskje litt, selv om jeg alltid har pleid å bake selv.
Gjest MyIian Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg syns de runde ganske lyse,svenske pepperkakene man får kjøpt i avlang boks er bedre enn de tradisjonelle brune pepperkakene/deigene vi kjøper her.
mamma >to gull Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Åå, vet dere jenter, da tror jeg jeg skeier ut i år og kjøper ferdig pepperkakedeig på Ikea..hehe..:-) *kjappe meg å sende mld til pappa som skal på Ikea nå...*
Gjest MyIian Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Jeg syns pepperkakedeig er bedre enn ferdige pepperkaker
cashewnøtta Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Nææi...de er vel ikke det. Men de er en god erstatning! Jeg lagde av ikeadeig for et par dager siden. Det som er kjipest er at de er så blasse på fargen.
mamma >to gull Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2007 Ja, selve deigen er ganske god den og..:-) Får bare litt vondt i magen av for mye..hehe..:-)
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Den er i hvert fall garantert mot feil av typen som gjør pepperkakebakinga til et helvete, kliss og klin og sånt. Smaker bra gjør den og. Men følelsen er bedre når man lager sjøl, da.
Gjest MyIian Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Hehe ja, men utover det smaker den absolutt bedre enn ferdige kakre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå