Gå til innhold

Noen som har baby med hjertelyd på 180??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen syntes også dette var høyt, har aldri hørt om det før og ble veldig bekymret..hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sendte han deg ikke inn på sykehuset heller? er ikke normalt me så høy hjertelyd,jeg ble sendt inn når snuppa mi hadde en hjertelyd på 170 å kom inn på føden å fikk registrering å ul å alt var bra,litt over aktiv den dagen bare...måtte ligge i 2 timer for å se om den gikk ned å etter 15 min så var den nede på 148....hadde ringt føden jeg å prata me dem heller...alt er nok bra skal du se..kansje litt aktiv bare:) klem

Skrevet

Huff da siden han ikke sa noe så har jeg ikke tenkt sånn på det..

Det er snart 2 uker siden og skal til jordmor på fredag..

Den dagen jeg var hos legen så hadde jeg vert på ul 2 dager før og da var hjertelyden på 132 så legen roet seg med det trur jeg..

syntes du jeg burde høre om det nå alike vel?

Skrevet

Det hørtes høyt ut!

Når jeg fikk min datter for 10 år siden, måtte jeg ta hastekeisersnitt pga pulsen på barnet var 180 over lengre tid og jeg hadde da feber.

Tydelig at de var litt bekymret når pulsen ikke gikk nedover.

Kom inn ca 0900 etter at vannet hadde gått hjemme. Fikk drypp ca kl 1400 og rier frem til de tok keisersnitt ca kl 2100.

Det er helt sikkert annerledes utenom fødselen Barnet blir jo også slitent når det står på så mange timer.

Ville nok ha ringt jordmor eller føden. Har en liten følelse at legene ikke har så store kunnskaper til dette temaet. Føler meg mye bedre etter å ha vært hos jordmor enn hos legen min.

Jenta mi har ligget på puls 140/137/132 hele svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...