Gjest Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hva er dette? Aldri merket noe med førstemann (ble satt i gang) og ikke denne gangen heller...har 31 dager igjen til termin...
Bellamora Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Kynnere er når livmora trekker seg sammen. Magen blir veldig hard. Det skal vel ikke gjøre vondt, gjør ikke det på meg hvertfall, men det er veldig ubehagelig å bevege seg når det står på. Man skal være obs om de kommer med mellomrom på 10 min, eller 5 min over lang tid, da kan det være rier. Dette er rett og slett trening livmoren gjør før fødsel, men det er ikke alle som merker det. Jeg er veldig plaget med det, og er halvt sykmeldt pga det. Vil ikke provosere frem fødsel heller!!
Snart tobarnsmamma:) Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har 6 uker igjen, har heller ikke merket noe til noe kynnere, så deilig å høre at det er flere som IKKE har hatt dette. Man blir liksom litt nervøs når alle spørr, har du hatt kynnere da, og så har jeg ikke kjent noe som jeg tror kan være dette! Magen er litt hardere når jeg er i aktivitet og på kvelden bare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå